onsdag 30 januari 2013

Ditt bästa tips?

Jag har ju gett mig den på att även stunden efter träningen ska vara en stund för mig. När jag duschar länge i lyxig, löddrig duschcream och torkar mig med fluffig frotté. Jag vill gärna ha tips på er godaste, skönaste, mest väldoftande spaartiklar för bästa möjliga njutning i ett omklädningsrum på gymet. Din godaste duschcream, ditt skönaste schampo, balsam, kanske en kropps peeling som gör susen för torr vinterhud, en hudolja eller fuktcream. Berätta!

I dag vilar jag.
Det är utmaning.
Har svårt att varva ner. Massor på jobbet och massor av tankar. Skulle behöva träna, men behöver låta kroppen vila. I morgon väntar nya utmaningar i gymet. Då ska jag träna som aldrig förr. Dessutom - i morgon ska vi resonera kring 4 saker som gör dig smal, stark och frisk.

2 kommentarer:

  1. Jag har inga tips där. Jag har helt optimerat bort den stunden. Jag tränar och sedan tar det max 5 minuter innan jag är ute på språng igen...

    SvaraRadera
  2. Jag tänker inte - aldrig - optimera bort den här stunden. Den är ju helt underbar. Nästan bättre än själva träningen. När det är tungt, och jag inte har lust att dra iväg till gymet, då tänker jag på den där stunden. Då är det värt det!

    SvaraRadera