fredag 1 februari 2013

TGIF

Äntligen fredag. Jag känner mig så trött idag. Det har varit en lång, intensiv vecka. Vilken tur att jag har träningen, jag skulle aldrig orka annars hålla ihop allt annars. Tänk att rörelse kan ge så mycket energi. Ju mer desto mer. Ju mindre desto mindre.

I kväll inledde jag fredagsmyset med ett lugnt, skönt, småsvettigt pass. Körde återhämtningspass - så jag är redo för morgondagens utmaning. Pass 4 ser grymt ut.

Fredagsmyset bestod av:

  1. Jogging eller rodd 5 minuter
  2. Dynamisk uppvärmning/Stretch
  3. Recoverycirkel:

  • Cykel, lugnt tempo 1 minut
  • Hopprep 1 minut
  • 10 situps

Upprepade 30 minuter.

I morgon är det sovmorgon. Kaffe i sängen. Träning med hela familjen. Sen en hög med tidningar i soffan hela dagen. Kanske en brasa. Gud så skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar