fredag 22 mars 2013

41

Happy Happy Birthday!
Jag fyllde 41 år igår. Jag tror faktiskt att det här är bästa åldern hittills. Jag har på något sätt landat i mig själv det här året. Det finns så mycket att säga om det, men jag tänker bara säga det så. Jag har landat. Men det betyder inte att jag tänker sänka blicken. Jag siktar mot stjärnorna.

I går kväll firade jag med:

5 x 5 ringrodd
5 wallclimbers
5 x 5 armhävningar
3x 10 hoppande pullups
3 x20 joystick 25 kilo
3 x 20 dynamiska sidoplankan
3 x 5/2 höftresningar i TRX

Jag hade sällskap i gymet av min vän och syster Anna. Det var precis vad jag önskade mig!

När jag kom hem väntade ett hav av vita Ranukler från min mammma och pappa (tillsammans med ett presentkort från INTERSPORT), ett fint litet kuvert från TROSAN från min Johan och barnen. Så - idag blir det underkläder från Chantelle och träningsbyxor från SKINS. Men först lördagsfys!




4 kommentarer:

  1. Grattis Alexandra! Bästa presenten att satsa på sig själv och ge sig själv ett härligt liv!
    Kram på dej ♥

    SvaraRadera
  2. Grattis! Ha ett lika bra år till nästa födelsedag :)

    SvaraRadera
  3. Tack stina! Längtar till 42 :)

    SvaraRadera