tisdag 19 mars 2013

Maska? Jag?


Projekt optimal ketos är inlett och i kväll känns det ganska bra måste jag säga. Jag är så trött på att vara sugen. Rastlös. Stressad. Med mer fett och minimalt med kolhydrater (max 20 g/dag) så försvinner rastlösheten. Jag är lugn inom mig. Inte sugen. Mätt och lugn. Jag är på G.

Magic bullet coffee på morgonen, gick ur fastan vid lunch med omelett, ost och smör. Middag vid 18.30 - lite gravad lax och äggrörar. Snart en en kopp te, lite fröknäcke med smör. Tänk att jag i hela mitt liv trott att jag varit sugen på socker och stärkelse, när det egentligen var min kropp som skrek efter fett.

Otroligt härlig träning ikväll. Jobbigt - utmanande - jag fick verkligen kämpa. Men gud så kul det är på gymet. Jag vill aldrig åka hem. Masken var superkul, och det tyckte alla andra också :)

Kvällens pass -
Cykel 10 minuter
Dynamisk uppvärmning
3 x 10 axelpress 20 kg
3 x 10 Bulgarian split squat
5 x 5 dips med avlastning
5 x 5 smala armhävningar (på tå ner, knän upp)
20 maskar

Jag känner på mig att i morgon kommer att bli en riktigt bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar