söndag 19 maj 2013

Improvisera

Liksom igår var det nästan helt tomt på gymet idag. Det är skönt med all plats, men det är en annan dynamik när man får trängas lite.

Sjukt träningsvärk idag, jag tror det är av back squatsen igår. I dag hade jag åkt ifrån min mobil, så jag hade inte mina anteckningar om dagens pass med mig. Jag börjar bli bra på att improvisera på gymet om jag måste (för ett halvår sedan blev jag helt paralyserad när jag inte visst vad jag skulle göra - tänk vad märkligt allt är?!). Dagens pass bestod av:

  • 5 minuter rodd
  • Dynamisk uppvärmning
  • Axelpress 22,5 kilo 3x10
  • Hantelrodd 13 kilo 3x10/10
  • Benpress i maskin 200 kilo 3x10
  • Rygglyft i bänk 3x12
  • 50 sidoplanka (per sida)
Jag är lite trött. Lite svårt med fokus. Mycket omkring mig. Tack gode gud att jag har träningen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar