lördag 22 juni 2013

CrossFit

Sitter hemma och njuter av mitt hus och min familj. Lycklig och tacksam att jag har allt jag har, att alla mår bra och att det bara är en vecka kvar tills vi har en lång sommar i Frankrike framför oss.

Midsommar. Är inte min högtid. Jag är ingen lekperson. Tyckte inte ens om små grodorna när jag var en liten flicka. Hur som helst. Vi har haft en fin helg med fantastiskt kött på grillen, några glas rött och jordgubbar direkt ur asken. I morgon ska jag till gymet och på måndag ska jag prova Kristianstads första CrossFit Box. Det är precis vad jag behöver för att hålla motivationen uppe.

Om någon hade sagt för ett år sedan att jag skulle gå helt själv, till det här stället, och testa ett pass CrossFit hade jag skrattat högt. Men nu skrattar jag inte. Nu är jag helt galet taggad. Pirrig och lite skraj såklart - men det ska bli så kul!  Och på ett sätt, känner jag att den här resan tar en ny vändning här.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar