måndag 17 juni 2013

Do your practice and all is coming.

Varmt på gymet idag. Olidligt varmt. Men jag älskar det. Jag vill stanna hela kvällen.

Jag var lite rörig eftersom jag glömt min mobil med alla mina  träningssheman i. Men jag samlade ihop mig och körde ett bra pass med fokus på bröst, rygg och ben. När jag gick ut ifrån gymet slog det mig att jag börjar gillar mig själv. Även om jag har långt kvar tills jag är lika stark och smal som jag vill vara, så känner jag mig stolt över att jag håller vad jag lovade mig själv, att min kropp håller ihop -  är fri från skador och orkar mer och mer för varje dag.

Min träningsstatestik visar att jag tränat närmare 100 gånger från September till nyår och sedan närmare 100 gånger sedan nyår tills nu. Jag har verkligen gjort en förändring av mitt liv. Och det känns. I kroppen och i sinnet.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar