söndag 23 juni 2013

Jag lovar


Jag behöver en plan för 4 veckors semester. I Frankrike. I bil.  Träning, njutning och mat. Jag vill njuta av varje minut. Inte rusa iväg, vara här och nu. Landa i augusti stark, solbränd och stressfri. Redo för min livs utmaning - jobbmässigt.

Jag vill njuta och jag vill må bra. Men jag vill äta rätt och hålla i min träning. Det är liksom det självklara sättet att må bra på riktigt. För mig. Att fortsätta träna, att äta bra mat. Att andas.

Så. Jag lovar mig själv att:

  • Vara snäll mot mig själv. Njuta av varje minut av vår resa.
  • Träna minst 30 minuter varje dag: Kettlebell, utfallssteg, air squats, löpning, PW. 
  • Avstå godis, bröd, pasta, nötter och choklad.
  • Ladda kylen i husbilen med gott kaffe, ägg, smör, lufttorkat kött, hårdost. 
  • Lyxa med gott rödvin på vingårdarna i Bourgogne och kanske ett glas champagne i Champagne. 
Vad lovar du dig själv den här semestern?





Back roads France 

2 kommentarer:

  1. Jag blir alldeles förväntansfull å dina vägar - ha den allra ljuvligaste semester! Och jag är övertygad om att du kommer hem... stark, solbränd och stressfri ♥

    SvaraRadera
  2. Tack fina Nina! Jag hoppas du har rätt :)

    SvaraRadera