måndag 29 juli 2013

blod, svett och tårar

26 grader varmt och duggregn. Mitt värsta väder. Jag gillar inte augusti. Jag mår inte 100 av fukt och stilla värme. Men idag njöt jag. Bara man tillåter svetten att lacka så  mår man fint.

Workout of the day: AMRAP (as many reps as possible) 15 minuter:
5 ringrodd/pull ups
10 push ups
15 box jumps

Innan dagens pass,  teknikträning för front squats. CrossFit är så galet kul. Vem i hela världen kunde tro det? Snacka om att min apa har tystnat.

Annat som hänt idag? Första dagen efter semestern. Det kändes ok. Mitt jobb är fantastiskt, min arbetsplats allt jag kan önska mig. Det är skönt att vara ledig, men sommaren är lång ännu och jag har kul i jobbet. Dessutom började jag dagen med holy hour: Yoga, meditation och handstående. Klart man får en bra start på veckan då!

Ja! Sen har jag ju inlett värsta fakirdieten. Mer om det i morgon.




#CrossFitKristianstad


2 kommentarer:

  1. Jah, uppochner från morgonen och resten av dagen fixar sig easy peasy. Åtminstone för det mesta!

    Även du är grym! ;)

    SvaraRadera