torsdag 1 augusti 2013

Coach Carlström


CrossFit i kväll. Jag är helt såld, det är en lycka att få träna i grupp. Där alla redan känner varandra vid namn. Helt underbart. Jag är hög. Jag som kämpat hela detta året helt själv, med Lisa (min vän, syster, coach och PT) ett mail bort. Jag har saknat gruppen, men såklart behövt det andra, behövt vara ensam, klara något själv. På egen hand, av egen kraft. Jag hade aldrig, aldrig klarat av de här passen om det inte var för mitt år med Lisa på distans. Men jag har saknat en tränare. Och nu, med Jonas Carlström, det är sån skillnad att träna med en coach. Någon som korrigerar, peppar och ser vad man gör (och inte gör). Det här är precis vad jag har önskat, och precis vad jag behöver. Tänk att det alltid blir som man tänkt sig!

Dagens WOD:
21-15-9
Overhead squat (jag gjorde med pinne, någon med 47 kilo..)
KTE (knees to elbows/knä till armbåge) eller situps

Och maten. Att avstå stärkelse och socker och äta riktig mat. Kött, grönt och bra fett. Jag mår galet bra. Sover som en prinsessa och orkar hur mycket som helst på träningen. Känner mig stilla inombords, suget är borta. Det ständiga suget. Borta.

Och ni, Ni bara måste kolla här. Vilken inspiration!

2 kommentarer:

  1. Heja dig du är bäst! ❤
    Från ANNA
    ( kan inte kommentera på de andra valen i iphonen)

    SvaraRadera