onsdag 21 augusti 2013

Det ska nog gå bra

Laddar mentalt för två dagars konferens. Jag har meddelat i mail att jag äter socker- och fruktosfritt, mejerifritt, glutenfritt och dricker alkoholfritt. Att kött, fisk, ägg, fågel och gröna blad samt smör går bra.  Med vänliga hälsningar från KrångelMaja.

Vi får se hur menyn ser ut. Jag tänker packa kokosgrädde, proteinpulver, kokosolja och en burk smör i väskan. Får stå på rummet som nödproviant. Jag är livrädd att jag ska sitta hungrig två dygn. Mot hungern går det inte att vinna och förberedelse är allt. ALLT!

Skor tänker jag packa också. Det är strålande vackert vid Hovs Hallar, utanför Båstad och en morgontur blir perfekt.

Det är så roligt, ni är fler och fler som läser här och som följer min resa. Det är jag glad för! Tack för att du tittar förbi!


2 kommentarer:

  1. Det är ju så spännande! Jag är så stolt över dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Lisa! Visst är det spännande!

      Radera