söndag 18 augusti 2013

Heavy metal

Tredje veckan på Lisas Fakirdiet avklarad. Jag börjar mer och mer tveka på att kalla det diet, jag tänker att jag kanske ska äta så här resten av livet. Det är fantastiskt okomplicerat och jag har aldrig mått så bra. Någonsin. Och övervikten rinner av. Smälter. Som att fett löser fett. Jag kan sakna vissa mejeriprodukter, som kvarg och grädde, men det funkar fint utan. I kväll har jag middag här hemma. Mina svärföräldrar kommer. Jag har lagat en hederlig LCHF-middag och det ska bli spännande å se om någon saknar något. Det är mejerifritt, socker- och fruktorsfritt, glutenfritt och alkoholfritt. :)

Jag smakar grymt av metall. Och min man säger att jag luktar acton när jag viskar ljuva ord i hans öra. Gissar det är ketosen som satt in ordentligt.

HURRA! Nu ska jag bli smal och stark på riktigt.

2 kommentarer:

  1. Grym du är! Tack för massa inspo!
    Kan du inte berätta vad du käkar en dag typ? Jag käkar också fakir/ufo nämligen =)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maja!
      Tack för pepp!
      Klart jag kan berätta. Det får bli ett eget inlägg :)

      Radera