tisdag 27 augusti 2013

I am home

My space



Tänk att man kan hitta ett ställe där alla bara är vänliga. Där alla gör sitt yttersta och där min framgång alltid firas av alla. En plats där alla vet ditt namn och möter dig med ett leende. Där ingen bryr sig om vem du är 8-17 men alla beundrar dig för att du är en krigare och dyker upp för dagens WOD. Ett ställe vi är överens om att det är vägen som är målet.

Jag vet inte - kanske har ni alla haft en sån plats att träna på, men för mig är det nytt. Det är en nåd. Jag är så tacksam. Tacksam för Coach Carlström och hans fantastiska fokus och förmåga att leda och driva mig framåt. För att han har nära till skratt, men aldrig skulle drömma om att tramsa bort det viktiga. Jag är så tacksam för Christina, som fast jag vet att hon inte gillar löpning - alltid väljer att springa och möta mig när jag är färdig att ge upp. Jag är så tacksam för gänget. Som slet idag - tillsammans. Löpning, knees to elbow och burpees. Som om vi aldrig har gjort annat. Och i morgon. Kör vi igen.


7 kommentarer:

  1. Alltså. Du har spirit i din blick och som finländare är jag ju tvungen att säga hela du strålar av sisu;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh! Bästa komplimangen! Tack!!

      Radera
  2. Tack vad snällt! :) det är kul att inspirera! :) Kram

    SvaraRadera