onsdag 14 augusti 2013

nothing tastes as good as skinny

Tufft idag. Sovit dåligt några nätter, mensen på väg. Rörigt på mitt skrivbord. Stressigt på jobbet, för kort lunch, massor av möten och stressigt hem. Fast i en bilkö och missade träningen.

Alla ingredienser för att tröstäta, var det här. Jag måste säga att jag verkligen är sugen på choklad. Och mandlar. Kanske lite andra nötter. Något att plocka med, något att stressa av med. NÅGOT.

Men. Jag tror jag kokar en kopp te och försöker att komma ihåg att jag inte är hungrig.  Att något i munnen att tugga på inte hjälper mig nu.  Försöker komma ihåg hur jävla skönt det kommer att kännas, att ställa sig på vågen i morgon, och ha förlorat ännu mer i vikt.

Inget. INGET - smakar så gott som att bli smal.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar