fredag 16 augusti 2013

Pure love

Vilken bra fredag. Inspirerande kollegor på jobbet, en businessplan som tagit form och galet bra träning.

Jag är verkligen en sucker för TILLSAMMANS. Det är därför jag är så nykär i crossfit och gänget där. För att vi sliter tillsammans, peppar varandra och hjälps åt. Mitt i den egna kampen mot tid och massa är vi tillsammans. Det är fantastiskt.

Dagens WOD:
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 - Kettlebell swingar (12 kg)
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 - Box jumps. Boxarna är för höga för mig, så jag byggde engen höjd av 2 st. 25-kilos vikter. Jag är snart där. Behöver lite mod bara.

Festivallördag i morgon. Vi åker hela familjen till Malmö och gör storstan. Jag packar kokosolja och några kokta ägg i handväskan. Förberedelse är allt.



Fredagsmys

5 kommentarer:

  1. Vilket härligt gäng!!!! lyckost dej!!

    SvaraRadera
  2. Åh, eller hur! Lyllo mej. Du vet, det blir alltid som man tänkt sig - och vad jag har önskat detta, hela det här året när jag kämpat ensam.

    SvaraRadera
  3. Blir liksom lite crossfitinspirerad av dej ;)

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Va bra! Det är meningen :) Testa Nina, du skulle älska det!

    SvaraRadera