söndag 8 september 2013

I Love Burpees #2

Ja mina vänner. För inte så länge sedan ägnade jag söndagarna åt att mumsa överblivet lördagsgodis och sedan dämpa det dåliga samvetet med lite chips och kanske en cola.

Men det är nya tider, tack och lov.
I dag drog jag till Basic gym och gjorde 100 burpees på lite drygt 9 minuter.

Jag vet att jag för ett år sedan, när jag började testa att göra burpees, klarade 5. Om jag pressade mig fixade jag 10 innan jag var slut. Det är så viktigt det här - att jag minns hur det var, och vågar se hur utvecklingen går framåt.

Jag har ju bara börjat. Nu ska jag ägna hela detta år att bara bli lättare, snabbare, kvickare och starkare. Åh vad det ska bli kul!

100 burpees. Hejja mej!



2 kommentarer:

  1. 100 burpees pinkar man inte bara fram sådär, grymt bra jobbat och wow vilken utveckling!

    SvaraRadera
  2. Hej Löparflickan!
    Tack fina du för kommentar och pepp!

    SvaraRadera