onsdag 25 september 2013

Nu ni!

Som sagt. Det kanske roligaste som finns är att lyfta tungt. Helt otippat men det innehåller precis alla element jag älskar med träningen. Kraft, precision, kvickhet, explosivitet, styrka och strategi. Och inte minst - fokus.

Så. Min apa säger att jag inte kan börja på tyngdlyftning. Men det skiter jag i.

Min Box, CrossFit Kristianstad och Basic gym, inhyser också Kristianstad kraftsportsällskap -  så det är inte så krångligt det här egentligen. Det kräver bara att min apa håller tyst och att jag vågar utmana mig själv. Ingen ny barriär att ta sig över, så till vida att jag måste hitta rätt, kliva in på ett nytt gym, möta nya coacher eller lära mig ett nytt språk. Jag är redan hemma på Basic gym, och min tränare Coach Carlström kommer att vara min tränare även i tyngdlyftningen. Vilken nåd.

Nu ni. Nu ska jag bli allt jag vill vara. Stark, kvick och fokuserad.

C4 Kraftsportsällskap. Visst är det fint!

Alex 10 kg. Me love!

I stället för smågodis


2 kommentarer:

  1. Alltså, shit va kul! Jag vill också!!!! Ska bli kul att följa din utveckling, kan inte tänka mig annat än att den blir gryyym

    SvaraRadera
  2. Tack Maja! Och tack för att du lämnar en kommentar, jag behöver allt pepp jag kan få :)

    Kraaaaaaaaaam!

    SvaraRadera