tisdag 24 september 2013

Soffläge

När man inte kan träna kan man ju i alla fall läsa om träning.


Det är flera år sedan jag var dålig sist. Jag är en väldigt frisk person. Brukar alltid klara mig. Jag var på coaching igår. Vi pratade om att släppa taget. Jag åkte hem och fick feber :)
Ont i halsen, som taggtråd. Ont i kroppen, överallt - som influensaont (kan också vara mördar-löpar-WOD:en igår?) och lite feber. Är kokande varm men fryser ändå. Är lite utanför mig själv. Precis som man är när man är krasslig. Jag vilar. Dricker. Slötittar på TV. Svarar på mail som dimper ner.

Det trista är förstås att inte kunna träna. Men just nu är inte ens det jobbigt att tänka. Jag är så trött att jag inte ens kan tänka mig att knyta skorna. Vila är min melodi. I raggsockor.


4 kommentarer:

  1. Kryyyyya på dej kära du!

    SvaraRadera
  2. Tack! Det vänder snart. Jag ska vila mig iform.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du piggnar till snart! Och tack för att du länkar.

    SvaraRadera
  4. Tack!
    Och tack för att du inspirerar!

    SvaraRadera