lördag 21 september 2013

Vardagspussel, haremsbyxor och träningsvärk

Galen träningsvärk efter torsdagens träning. Helt hysteriskt. Men jag har ju haft träningsvärk varje dag i över ett år nu. Det är sant. Det har inte varit ett enda träningstillfälle som inte gett mig träningsvärk. Och det har inte gått mer än 3 dagar mellan en träning på hela det här året. Det betyder faktiskt att jag haft ont i kroppen i över ett år. Men det är ju bra ont. Inte sjukt ont. Friskt. Men dock ont.

Självklart har det varit olika grad på värken. Det finns nätter när jag trott att jag vaknat med influensa eftersom kroppen skrikit av smärta, men jag har förstått att det varit musklerna som hanterar träningen. Men de allra flesta dagar visar sig träningsvärken som en viss stelhet och ömhet som skönt påminner mig om att det händer saker i min kropp.

Jag är ensam med barnen. Min J är i USA ett par veckor. Det är ett pussel och jag tänker en massa på föräldrar som får ihop vardagspusslet ensamma. Jag ska försöka få till allas träningar nästa vecka, det är en verklig logistikövning. Men det ska nog funka. Jag ska bara se upp, för minsta lilla stresskänsla, får mig att snegla på sockret. Det är så tydligt. Jag fattar inte att jag inte sett det förut.

En sak till. Jag har letat efter ett par perfekta haremsbyxor en evighet. Nu har jag hittat dem. Skeppade från Berlin och Stokx shop landade de i min brevlåda i går. Underbara! Jag ska bo i dem i höst och vinter.

Äntligen: perfekta haremsbyxor. Direkt från Berlin.





4 kommentarer:

  1. Var kan jag köpa haremsbyxorna?

    SvaraRadera
  2. Länken finns under bilden! Happy shopping!

    SvaraRadera
  3. Där är bara en video, går inte få fram något att köpa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok! Kolla stokx shop.de eller googla stokx Berlin

      Radera