tisdag 15 oktober 2013

Lycka

Dagens Workout:
10 power cleans (20 kilo för mig)
20 box jumps (mini för mig)
30 Kettlebell svingar (10 kilo)
40 squats
gånger 3

Galet härligt att vara tillbaka på boxen. Förra veckan var ju lite stökig och jag tränade på jobbets gym några dagar. Det var ok, men jag har saknat mitt gäng på CrossFit Kristianstad, så det var superkul att köra ett pass ikväll. Jobbigt som fasiken förstås, men kul som alltid. Jag älskar power cleans. Vet inte varför, jag måste ha varit tyngdlyftare i ett tidigare liv. 

Nu ska jag slökika på TV med alla mina ungar. Ni vet. Den känslan. Nyduschad, mätt på ekologiska ägg och lite lufttorkat kött, en kopp te, trött 6-åring och småslö 17-åring nära mig i soffan. Lyllo mig. 








4 kommentarer:

  1. Sitter här och är ett klick bort från att beställa hem de rosa Reebok-skorna du köpte. Jag har ett par andra och där fick jag gå ner en storlek, är det samma med dessa? Springer du med dom också på crossfiten?
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fick ta en halv storlek större än jag bruakr ha på skor. Jag springer med dem på crossfiten när löpningen liggeri WOD:en, men inte när vi bara har löpning. En vanesak, jag är snart där :) De är helt underbara att träna i.

      Radera
  2. Detdär sofflivet post träning är så skönt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är som en ljuv efterrätt. Livet är så gott när man bara tillåter det att vara det.

      Radera