lördag 19 oktober 2013

Me love


Byxorna med stort B! Från Miss K 

Jag har sneglat på ett par byxor, 5UNITS,  i ett helt år. Ni vet, när man liksom gillar ett plagg, och återkommer till det. De här byxorna är coola, snygga, finns i massor av färger. De är slappa men fräcka.  Ni hör själva. Jag älskar dem. Men -

De har självklart inte funnits i min storlek. De har inte funnits i min storlek på långa vägar. Jag har typ varit 3 eller kanske 4 storlekar bort. Jag har använt dem som en milstolpe i mitt huvud. Ibland, när jag tänkt att jag kanske skulle unna mig en näve nötter, så har jag tänkt på de där brallorna och hur jag drar dem över höfterna och knäpper knappen. Det kanske låter tramsigt, men det har faktiskt hjälp mig att ta rätt beslut några gånger.

Så idag.
Gjorde jag det. Gick in i butiken, Valde färg. In i provhyten. Djupt andetag. Drog dem över höften, sög in magen och knäppte knappen. Lycka. Min storlek var inte några storlekar bort. Min storlek fanns där. Kalla mig ytlig, men det mina vänner,  det kallar jag lön för mödan.


4 kommentarer:

  1. Åååhhh va härligt!!!! Grattis!!! Skiiiitsnygga!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack fina du! Jag äääälskar dem!

    SvaraRadera
  3. WOW! Säger jag bara! Både du och brallsen är skitsnygga! Keep up du fina människa ❤️

    SvaraRadera