tisdag 8 oktober 2013

Vardagspussel

I dag kom resten av livet mellan mig och träningen.

Jag har lite svårt med det - att inte träna. Har lite svårt för vilan, framförallt när den är ofrivillig, men egentligen även när jag väljer den. Känner mig otålig, rastlös och irriterad. Drabbas av dåligt samvete, trots att jag verkligen inte behöver det, trots att jag vet att det är helt befängt. Men så är det.

I morgon kommer Lisa (min vän, syster och PT). Det ska bli galet kul att äntligen ses igen.


4 kommentarer:

  1. Tänker att allt har sin tid. Klichéeeeee ;) Nämen, du är så igång nu och du brinner så stadig och stark i din träning att det andra känns som störande moment. Sen är det väl apan som pratar också. Kan känna igrn detdär. Tids nog tystnar den nog i din vila, också. Tills dess - keep up. Kramen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :)
      Ja, du har rätt. Som vanligt. Jag är säker på att det fanns en mening - att vila igår.

      Radera
  2. I know the feeling! Även om det är obefogat så finns den där. Jag har en fråga. Dina fina crossfit skor, går det att ta ur innersulan ur dem? Är spekulant på att beställa nya pjuck och det är ett krav. Har inte lyckats läsa mig till det på reeboks webbsida. Kör hårt! :)

    SvaraRadera
  3. Jag kollar och återkommer i kväll! Jag har för mig att det är en väldigt tunn innersula, jag har nämligen lagt in en "sportsula" och det funkar superfint!



    SvaraRadera