måndag 4 november 2013

Borta bra

Hemma igen. Försöker allt vad jag orkar att stå emot tempot och behålla semester-mode. Jag tycker att alla har pratat fort och gått fort idag. När det är 35 grader varm går allt långsamt. När man är ledig finns inget att skynda till. Och så hemma igen. Det är så enkelt att bara rusa igång. Jag tänker lunka några dagar till.

Pull ups och Chin ups idag. Tänk att en del drömmer om att springa ett marathon eller bestiga ett berg. Jag drömmer om att kunna göra en pull up. Strikt. Hela vägen upp. Snart klarar jag det med gummiband, kanske, kanske någon gång, klarar jag det utan.

Det har varit underbart med ledighet och semester. Obeskrivbart. Jag är så tacksam att vi fick chansen att åka. Men när jag satt där på roddmaskinen i dag, mitt ibland mina vänner i boxen, med svetten rinnande och kroppen skrikande - då var jag så galet glad att vara hemma igen. Hemma bäst.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar