onsdag 13 november 2013

I morgon är en annan dag.

Rörig dag. Började med att jag tappade min Iphone i golvet och det sprack förstås. Bestämde mig för att det var en olycka som inte var värd att gå i spinn för, men den starten har ändå på något sätt, hängt med hela dagen. Kom iväg sent ifrån jobbet (bra möte - men utmattande), missade träningen. Jag avskyr att missa träningen. Avskyr ofrivillig vila. Jag längtar hela dagen till boxen, jag vilar inte när jag vilar. Jag vilar när jag tränar.

Hur som helst. I stället för att sura åt jag middag med familjen (grillad kycklingfile, smör och grönsallad), njöt av det och tänker nu sjunka ner i soffan med en nesspressokaffeYouTube och Kelly Starret.  

Jag jobbar på foot smash. Det betyder att jag med hjälp av en superfriend (min J) får en djup, djup massage av vävnaden i foten och upp på insidan av vaden. Hur? J står på mig och masserar min fot med sin fot. Varför? Jag behöver öka rörligheten och förmågan till utåtrotation i fot och vrist. Det gör ont. Men är skönt. Men gör ont. Om det hjälper? Skojar du? Kelly Starret är kanske inte Gud. Men nästan.

Allt för min squat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar