söndag 29 december 2013

NYårsplaner!

De här dagarna. De är helt underbara. Vi har gjort massor. Och ändå ingenting. Bara vila, se avsnitt efter avsnitt med Breaking Bad, laga mat, träna, skriva och läsa. Precis vad jag behövde. Jag är så tacksam och stolt att jag klarade av det. Att vila ut. Och nu är det en hel vecka kvar på ledigheten. Jag nyper mig i armen. Det är sant.

Vi har till och med bestämt oss för att hoppa över nyårsfestande och stanna hemma. Bara jag, J och barnen. Vi ska skåla i bubbel (som vi köpte i Champagne i sommar) på eftermiddagen och i varm choklad och vispad grädde (det kommer ett LCHF-recept) på 12-slaget. Det blir mjuka kläder, raggsockor på och eld i öppna spisen. Örtbakad lammfilé och gröna grönsaker. Och ja visst ja. Det blir nyårsträning på Basic gym också. En närmast perfekt dag tornar upp sig.

Det är också tid för eftertanke och summering. Av året som gick. Och planering av året som kommer. Det ser jag fram emot.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar