måndag 2 december 2013

Ny dag, nya tag

Lite missmodig i kväll.

Jobbigt pass på CrossFit Kristianstad. Jobbigt för att det efter en stund blev så tydligt var det brister. Jobbigt att vara långt efter. Jobbigt att vara så svag i mina coremuskler, min kärna. Jobbigt med insikten av hur jag misskött mig själv så länge. Jobbigt att det är så galet jobbigt att bli starkare.

Det ramlade över mig. Bara sådär. Missmodet och offerkoftan. Jag ska gotta mig i den här skiten en stund innan jag kravlar min upp igen. Men jag ska inte äta. Jag ska bara känna. Hej tisdag.

Workout Of the Day 2/12 2013
20 minuter:
Så många varv som möjligt:

  • 5 Burpees
  • 10 push ups
  • 15 sit ups
  • 20 squats 


4 kommentarer:

  1. Kära vän! Nu har jag läst och läst och är såååå sjukt imponerad över din vilja, disciplin och glädje över träningen eller snarare livsstilsförändringen! Vilken härlig resa och du peppar garanterat andra att ta makten över sitt eget liv, det man själv kan tror är omöjligt är möjligt! Heja dig :) Du är bäst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fina, fina Jenny. Gud så glad jag blir. Det betyder massor för mig! Tack!!

      Radera