onsdag 18 december 2013

Vad köper du i julklapp till dig själv?

Jag är fortfarande glad som en tok efter gårdagens träningspass. CrossFit pumpar mig full av lycka. Jag är så tacksam att jag hittade till Jonas och Christinas Place.  Om du inte har varit där så vill jag verkligen be dig testa. Jag vet att det är svårt att gå in genom dörren på ett nytt gym första gången. Men tro mig. Du kommer att mötas av leenden, kärlek och respekt. Och vågade jag. Vågar du.

Tillbaka till i går: Tänk att jag gjorde 75 frivändningar och 150 situps bara sådär. Inte konstigt att lyckohormonerna rusar.

I dag fick jag ett kuvert från Burpee-shop med världens finaste hopprep i. Det är min julklapp till mig själv och ett löfte om att 2014 ska bli dubbelhoppens år.

Nu ska jag ha julfest. Alla mina medarbetare kommer hem till Floravägen och vi ska äta fikon och mumsa mandlar. Sen blir det middag och julklappar. Men ingen choklad. Jag har köpt en ask tomtebloss till alla istället för praliner.




Min julklapp till mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar