fredag 14 februari 2014

Alex hjärta Basic gym.

Alla hjärtans-godis till min älskling. 
Ekologisk, gräsbetad Entrecote. Mat för en tyngdlyfterska.
Tror inte jag har ätit bättre kött någonsin. 

Fredag. Äntligen. Åkte tidigt till Basic Gym och CrossFit Kristianstad. Förväntade mig ett tomt gym men möttes av ett helt gäng som ville avsluta veckan som jag - med träning.

För inte så länge sedan så avslutade jag alltid veckan med chips, rödvin, cigg, smågodis, choklad, lite ostbågar, en cola och dåligt samvete. Den tiden är förbi. Förbi. 

I kväll började jag helgen med ett bålpass i lagom tempo, rörlighet och som vanligt massor av kärlek.  På Basic. Min Box. Min fristad. Favvostället.

Nu mat och mys i soffan med resten av familjen. Inget dåligt samvete, ingen ånger. Bara glädje.
Bättre än så blir det inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar