lördag 8 februari 2014

Fira!

Jag har galen träningsvärk från torsdagens WOD. Det värker i exakt hela kroppen. Så två dagars vila, fredag och lördag blev kanske inte helt fel. Mamma är på besök och jag njuter av hennes sällskap. Det är så underbart med en vän som hon.

Lyckades faktiskt shoppa lite idag också. Köpte ett par Levi´s . Inte i storlek 34 och inte i 33 utan i storlek 32. Och jag köpte en superfin, tunn, mjuk, grå kofta från Cream. Inte i XXL utan i M.

Det mina vänner, tänker jag fira med tyngdlyftning i morgon!

4 kommentarer:

  1. Jag får bara fåniga ord på mina läppar när jag läser hos dej!
    Typ, mums! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Härligt Nina! Och du - vad fin din nya adress är! Du inspirerar!

      Radera
  2. Du var saknad på boxen i fredags, en jobbig men rolig teamwod stod på schemat!:-) Samt 1000m rodd på tid....ses nästa vecka!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag saknade er! Och jag förstod på bästa Fredrik att du var en bra lagkompis :)

      Radera