torsdag 13 februari 2014

Hög på livet

Fick ett supertips på en bra sida att gotta sig i av bästa Lisa. Jag är så glad att du leder mig till ställen som dessa Lisa. Du öppnar nya dörrar och får mig att utforska nya tankar. Tack, tack, tack för att du finns och för att du alltid ger av din kunskap utan att blinka. Och till alla er kvinnor som tränar hårt och som liksom mig vill förlora (över)vikt och bli stark, smal och smidig - här finns inspiration att hämta: Five Facts Women Must Know To Lose Fat, Build Muscle, and Improve Performance.

I kväll lyfte jag enligt mitt eget Starting Strength-program. Det var front squat, press och power clean. Jag gick också igenom förra passets marklyft eftersom jag inte hann göra de lyften i söndags. Nu är jag helt slut. Men lycklig. För jag börjar bli starkare, jag känner mig mer rörlig och jag är hel, frisk och hög på livet. Och i morgon är det fredag. Äntligen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar