torsdag 27 februari 2014

Not so fancy

Vad gör man när man vet att man kommer att ägna två timmar på ett tåg vrålhungrig (eftersom man befunnit sig på konferens med rent socker eller banan som enda föda tillgängligt) mellan 16 och 18? Man riggar en mugg med smör och konosolja och har i handväskan (ja, det var trångt och såg knögligt ut).

På vägen till stationen springer man förbi kaffestället och köper en kopp fulkaffe, som man häller över i sin medtagna droppfria favvokopp preppad med smör. Vips! Mellis som inget du tidigare upplevt. Rena raketbränslet. Mätt, pigg och redo för kvällen. Fancy? Nä. Det vill jag inte påstå. Men jag myser ju inte med mat längre. Och jag hann till träningen. Och jag orkade lyfta.

Lisa, du hade varit stolt över mig idag :).

Kaffe, kokosolja och smör.
I min favvomugg från Star Bucks Louvrens. Sliten men fantastisk!
Inte så fancy men oslagbart!


Jag hann till träningen.
Det blev lyft för mig. I love Back squat.
Helt otippat. Jag vet. 

2 kommentarer: