tisdag 11 februari 2014

Tisdagstoppen

I gårdagens inlägg skriver jag att jag är glad att jag gick utanför boxen. Men jag gick ju såklart in i boxen. För att gå utanför boxen. Ni fattar vad jag menar.

Dagens WOD på CrossFit Kristianstad var för krigare. Och som vi krigade. Som jag fick slita idag. Galet. Det gjorde ont överallt. Det är inte bekvämt att bli stark, inte behagligt och inte enkelt. Men så himla gott ändå.

1000 meter rodd
50 push-ups
75 sit-ups
100 squats
1000 meter rodd

Och sen var det gott med en varm middag kan jag lova. Kycklingfilé i kokosgrädde. Med broccoli, röd curry och chili. Det är fett med fett.




2 kommentarer:

  1. Puhh, den var jobbig! Men härlig känsla när man tagit sig i mål!💪

    SvaraRadera
  2. Ja, det var fantastiskt att komma i mål. Och tack, tack,tack, bästa Sofie, för att du tog mig roddtag för roddtag, genom mina sista 1000 meter.

    SvaraRadera