måndag 10 mars 2014

14.2

Det är så underbart att vara frisk. Jag är så glad att vara tillbaka, jag har saknat min träning och min Box helt galet mycket. Jag kan inte ens minnas vad jag gjorde och vilka jag hängde med, innan jag fann Basic Gym. Vilken lycka att jag hittade dit.

Kort inlägg idag. Men bara för att jag fortfarande har kramp i underarmar och händer av Open WOD 14.2

As many rounds and reps as possible for as long as possible:
Minut 0-3
10 over head squat (10 kilo för mig), 10 chest to bar pull ups (kettlebell svingar 14 kilos för mig) x 2
Minut 3-6
12 over head squat, 12 chest to bar pull ups (kettlebell svingar 14 kilos för mig) x2
Minut 6-9 
14 over head squat, 14 chest to bar pull ups (kettlebell svingar 14 kilos för mig) x2
och så vidare.

Jag fick ihop 128 repetitioner innan min tid var ute. Det hela var över på mindre än 9 minuter. Nio grymma, underbara, svettiga, smärtsamma, fantastiska minuter.



Dagens hjältar. 14.2 check!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar