måndag 17 mars 2014

I LOVE Crossfit #14.3



Många frågar mig hur jag orkar och hinner träna så mycket. Men den stora frågan är hur jag överlevde utan att träna. Hur fann jag energi? Hur ventilerade jag? Hur rensade jag i alla tankar? Kanske gjorde jag inte det. Eller så åt jag något och trodde att det skulle rädda mig i stressen. Allt det gjorde var förstås att göra mig trött och tjock. Och ännu mer stressad.

Det är i alla fall slut med det nu. Träningen är min ventil. Mitt mål och min mening. Min lycka.
I kväll körde vi Open WOD 14.3. Det gjorde ont. Men var skönt. Jag älskar crossfit.


4 kommentarer:

  1. Jag gör inte samma resa som du precis, men jag undrar ändå hur jag orkade vara människa med så låg energinivå som jag hade innan?! Visst, yogan höll upp mej, men det är liksom den som fått mej att gå vidare och faktiskt göra det som det är tänkt att jag ska göra. Åh, flum, men du hänger säkert med :)
    Kram kära du!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår precis! Det enda som jag önskar just nu är att jag förstått det tidigare. Men det är säkert en 40-årskris :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja-a du, det tänker jag också om mej själv! Men värre 40-års kriser kunde vi ju ha, herregud ja! :D

      Radera