tisdag 15 april 2014

Do your practice and all is coming.

Tyngdlyftningen har varit tung ett tag. Precis som det ska vara.  Det är ju inte lättlyftning vi sysslar med, som caoch Carlström säger. Nåja. Det beror förstås på hur man räknar och allt är ju relativt. Tungt har det varit i alla fall. Som det ju blir efter ett tag i programmet. Sakta men säkert ska ju vikterna hamna över Rep Max.

Jag hade kört fast i bänkpress men tog mig äntligen förbi förra veckan. Och jag hade kört fast i axelpress och jag hade kört fast i vändningarna. Men så i kväll kom jag äntligen förbi och klarade alla mina repetitioner. 24 kilo 5x3, strikta axelpress och 35 kilos vändningar, 3x5. Det betyder att jag ska får lägga på nya vikter nästa vecka. ÄNTLIGEN.

Trägen vinner.


CrossFit Kristianstad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar