fredag 11 april 2014

Glöm inte att vila

I dag har jag vilodag från träningen. Och jag tror faktiskt jag tänker ta en hel vilohelg. Känner att tre dagars återhämtning är exakt vad jag behöver. Tack för påminnelsen Lisa.

Tuff träning hela veckan och jag slutade passet i går med stel, ond  rygg och kände mig lite skamsen att jag inte lyssnat mer på kroppen. Hur som helst. Fick några bra tips av Coach Carlström och gick hem till min bandyboll och rullade. Det var allt annat än skönt kan jag säga,  men i morse kände jag mig mycket bättre och det onda var bara lite stelt. Så idag får det bli en promenad. Sen fredagsmys alla barnen och min J. Samt film, fotbad, gokaffe och kanske lite mandlar.

Ja. Så kan man ju läsa om tyngdlyftning också.

Skön fredag på er!



Favvoboken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar