lördag 5 april 2014

Lördagsgodis!

Jag äter ju inte godis. Jag har faktiskt inte ätit godis (choklad, smågodis, glass, läsk, chips, kakor etc) på 9 månader. Jag äter inte nötter heller. Om det inte är fest. Då smakar jag. Hur som helst, resten av familjen älskar också vårt nya lördagsgodis:


  • En påse blandade nötter
  • 1 skopa proteinpulver med chokladsmak
  • 1 msk kakao 
  • 20-25 gram smör


  1. Rosta nötterna i en torr stekpanna till gyllene. 
  2. Släng i smöret och låt fräsa runt. 
  3. Strösssla över 1/2 skopa proteinpulver och lite kakao. 
  4. Häll på bakplåtsspapper och strö över resterande proteinpulver och lite extra kakao. 
  5. Ställ i kylen och låt stelna. Bryt i bitar och mumsa loss. 


Trevlig lördag på er! Nu ska jag på tyngdlyftning!



Blandade nötter. Rosta. 

Smör, kakao och proteinpulver.

Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar