onsdag 14 maj 2014

Hell week

Den här veckan har vi döpt till Hell Week på CrossFit Kristianstad. Ingen vet vad som hände, men det är som om alla de mest galna WOD:arna samlade ihop sig just denna vecka. Jag älskar det. Jag är livrädd. Men jag älskar det.

Onsdag - Hell week:

For time:
600 meter run
70 utfallssteg
60 kettlebell-svingar
50 box-hopp
40 burpees
30 pull-ups
20 pusch-ups
10 pull-ups.

28 minuter senare och livet känns riktigt bra.

Och vet ni? När man vågar gå utanför sin comfortzone är det som om universum ställer in sig. På rätt frekvens. Andra bra saker börjar hända,  kanske har det med lusten att utmanas att göra? Hur som helst. Den här veckan börjar arta sig till en supervecka.

*I går slog jag mitt mitt årsmål i power clean (44 kilo) och vände upp 45 kilo. Och det är bara maj.
*På fredag åker vi och ser CrossFit Regionals i Köpenhamn. Det kommer bli helt galet kul!
*Min husgud Robin Sharma kommer till Sverige och föreläser i September. Och jag har biljett. Tror knappt det är sant men det är det.


Bra vecka det här.

2 kommentarer: