måndag 12 maj 2014

Tillsammans.

Jag är så himla lycklig. Att jag fann Basic gym och att jag vågade gå dit den där dagen i juli förra året. Det har förändrat allt. Det har till exempel gjort att jag utan att tvivla på mig själv gör 35 pull- ups,  70 armhävningar och 105 goblet squats i en och samma WOD. Ja just det. Däremellan galet massa hopprepshopp också. Det hade jag ALDRIG kunnat göra för ett år sedan. Och jag hade aldrig TROTT att jag skulle klara det. Tack Coach Carlström för att du lotsar mig igenom det här.

Och. Nytt PR i marklyft. 80 kilo. Håll i hatten vilken bra måndag. Och första dagen på Hell Week är avklarad. I morgon fortsätter det. Det gäller det att ta ett djupt andetag, få apan att hålla tyst och tokköra. Vi kommer att klar det med. Tillsammans genom ett sammelsurium av Burpees och power cleans.



My extended family. 
Hell week: Monday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar