tisdag 24 juni 2014

I dag var en annan dag!

Packar med äldsta sonen som ska åka på festival i morgon. Festival. Lite fjärilar i magen när jag tänker för mycket. Festival. Mina egna minnen från leriga fält och ljummet rödvin ligger lite för nära. Ändå. Är jag så glad att han åker. Att han väljer musik och människor. Min lilla. Som blivit vuxen.

För övrigt har två av fem halsfluss här hemma. Tänk att det kanske var ett virus jag slogs mot igår? När allt kändes tungt och lågt? Hur som helst,  idag har jag pysslat med liten febrig tjej och jobbat från köksbordet.

Sen - iväg till Basic. Jag fick ett infall och hjulade. Sen hjulade jag igen. Sen igen. Och igen. Jag kan hjula igen. Så underbart att vara upp-och ner. Bubblande glädje. Som terapi.

Kvällens WOD:
5 rounds for time:
5 deadlift
25 butterfly situps.

Det mina vänner gör 25 marklyft och 150 situps. Jag var ohjälpligt sist i mål. Men vem bryr sig? Jag gick ju i mål. Och inte en enda gång tänkte jag på att ge upp. I dag var en annan dag.






3 kommentarer: