onsdag 25 juni 2014

Magic

Vi gör ju en häftigt massa drinkar här hemma. Ungarna älskar det. Jag med. Det är lyxigt. Soul food. Varmt på vintern och kallt på sommaren. Vi gör både kalla kaffedrinkar med kokosmjölk, kaffe-is och vanilj. Varma smörlattes med kardemumma och kanel, smoothies med hallon, blåbär, skogsbär, mandelmjölk och proteinpulver. Chokladdrinkar med is, chokladprotein och vatten. You name it. Jag krossar annat också. Kikärtor till humusen. Egenkrossade ekologiska tomater är sanslöst gott i köttfärsåsen. Hackade nötter på ungarnas kvarg. Krossad is i kaffedrinken.

Jag har slitit ut mixer efter mixer de här åren. Så. Nu var det dags för The mother of all Mixers. Jag har slagit till på en Magic Bullet. Halleluja! Jag älskar den! Den hackar och mixar allt du kan tänka dig på ett kick. Inget fastnar eller rinner över. Inget läckage och inget slabb. Den hackar, skär, pressar och mixar. Den är precis sådär perfekt som man kan önska sig.

Bästa köpet!






Krossa dina egna tomater och känn skillnaden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar