söndag 7 september 2014

Bästa helgen

I fredags träffade jag Sjukgymnast-Sandra och fick Traktionsbehandling. Kort sagt fick jag ligga i en maskin som sakta och kontrollerat drog isär min ryggrad för att ge möjlighet för disken att halka tillbaka in igen. Det var skönt och jag kände mig lång och lättandad när jag lämnade SportMed. På fredag är det dags för nästa behandling och jag håller tummarna att det kan hjälpa mig. Tillsammans med allt det andra såklart. Tillsammans med Mckenzie, Tornet, Cykeln och styrketräningen. Tänker jag bli frisk och stark.

I natt har varit en bra natt. Jag har sovit gott och inte vaknat med smärta en enda gång. Morgonen var lite sisådär dock. Svårt att sitta och ont, stramande högerben. Efter mitt program från Egoscue så är jag människa igen och dagen har varit riktigt bra. Så bra att jag både har hunnit med att testa Tornet och cykla tur och retur Åhus.

3,7 mil och jag är lycklig som få. Rörelse är verkligen livet.

Tornet. Det ska vi prata om en annan dag. Måste smälta. Det är magi.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar