söndag 28 september 2014

Hurra för Facebook!

Cykel-Selfie. Så här nöjd är man efter sin första fem-mil på cykel!


Säga vad man vill om social media och forum som Istagram och Facebook, men jag älskar deras funktion som inspirationskälla och pepp. Vilken skatt!

Artiklar om tyngdlyftning från Catalyst Athletics, filmer från CrossFit games, recept från Meat free Monday, Paleo recepies World och Baka Sockerfritt. Och inte minst - älskar jag att följa mina vänners resor upp på bergstoppar, genom Berlin Marathon, genom veckans WOD:ar och Lidingölopp. Jag älskar det. Jag älskar också att över 40 personer har hejat på mig idag, när jag klarat av min första fem mil på cykel. Klart att selfies och hejar-rop alltid retar någon, men vem bryr sig?

Söndag idag. Ryggen fortsätter att vara tyst. Benet känns starkt och jag har känsel i tårna. Det blir ytterligare en vecka av inget annat än mitt program från Egoscue, promenader och cykel. Jag tänker vara smart. Och snäll mot mig själv.

5 mil på cykel. Bara i Skåne kan man ha motvind både dit och hem. Men solen strålade och himlen var knallblå så det gjorde inte så mycket med blåst. Naturen är fantastisk såhär års. Och nu när sensommaren är över, och jag sörjt färdigt att värmen snart är långt borta, älskar jag hösten igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar