torsdag 2 oktober 2014

Jag är så tacksam


  • Att jag är bättre i min rygg.
  • Att jag nästa vecka har en tid på ett av Nordens mest kompetenta idrottsmedicinska avdelningar. Nu ska jag bli frisk och stark.
  • Att jag kommer att genomföra en tjejklassiker under nästa år. Fasiken vilken resa vårt team ska göra!
  • Att jag har hittat Egoscue och Alignment-terapi. Det förändrar allt.
  • Att jag fann en yoga som funkar för mig. Som är inkluderande, varm och inte mästrande. 
  • Att jag har en familj som aldrig får nog av Life Talk-spelet. Tänk att en 7-åring, en 12-åring, en 18-åring och två 40-åringar kan ha så långa diskussioner om livets stora frågor. Fantastiskt. Köp spelet om du inte redan har gjort det!
  • Att jag fick förmånen att träffa en legend i veckan. Livs levande med glimten i ögat och med tusen och tusen historier om folkhemmet att berätta. Tack IK. 








2 kommentarer: